Buitenland stage in Zweden: Week 9

16 juli 2018 - Nederland, Nederland

Beste Lezers,

Aan alles komt een eind. Zo ook aan onze stage periode hier in Zweden. Onder tussen zitten we alweer in Nederland en aan het bijkomen van de lange reis.

Deze week is verder vrij normaal verlopen met het vervullen van taken zoals het schoonmaken van huisjes en klusje rond het bedrijf. Vooral op vrij stond er een lange dag voor ons op het schema. Sinds twee weken is het vakantie seizoen volop begonnen in Zweden en moeten er een stuk meer huisjes schoongemaakt worden. Daarom zijn we in teams verdeeld om zo de huisjes schoon te krijgen voor de nieuwe gasten.

Onze laatste dagen waren ook heel speciaal voor ons. We zijn met het hele team gezellig uit eten geweest en hebben er een leuke avond van gemaakt. We moesten het laatste avondje bij onze begeleiders slapen omdat ons huisje verhuurd werd aan klanten. Gelukkig hadden ze nog een stapelbed voor ons dus daar konden we mooi overnachten.

Zaterdag moest er dan echt een eind aan komen. Om 11 uur zijn Martijn en Ik vertrokken nadat we iedereen nog even gedag hebben gezegd. Onze reis naar Malmö verliep super en waren ruim op tijd bij de boot. Vervolgens hadden wij een geweldige overnachting op de boot waar wij in een prachtige 'Owners suite' mochten slapen. Met een heerlijk diner en ontbijt vertrokken we rond 8:30 vanuit Travemunde weer naar Nederland. Nadat wij beiden met open armen thuis werden ontvangen konden we al onze avonturen met iedereen delen.

Wij willen graag iedereen van Sweeds bedanken voor de ontzettend leerzame, maar vooral leuke en gezellige stage periode. Alles van super geregeld en konden geen betere stage wensen. Ook iedereen die ons heeft geholpen willen wij hartelijk bedanken. Bedankt en graag tot ziens!

Rick en Martijn

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bea:
    17 juli 2018
    Jongens, wat een avontuur!! Mooi, dat jullie dit mee mochten maken. Dit vergeet je nooit meer, een fantastische ervaring!