Buitenland stage in Zweden: Week 7

1 juli 2018 - Loftahammar, Zweden

Beste Lezers,

Het einde van de buitenlandstage nadert. Met nog 2 weken te gaan beginnen wij aan onze laatste maar drukke weken. Het vakantie seizoen is nu echt van start gegaan in Zweden en de week hebben we al kunnen merken hoe dat te werk gaat. Veel klanten komen en gaan en de huisjes moeten daarom tip top in orde zijn voor de nieuwe gasten. Daarom was aan ons om de huisjes schoon te maken zodat de nieuwe gasten in een schoon huisje zitten.

Daarnaast hadden wij ook andere taken zoals het weg brengen van een bootje en uiteraard aan onze opdrachten gewerkt. Met de komst van meer toeristen en klanten, is er bij Sweeds voor versterking gezorgd. De twee nieuwe collega's zullen zich vooral focussen of het runnen van de tourist office en het ontvangen van nieuwe gasten.

Vrijdag hebben wij alleen een ochtendje gewerkt omdat wij namelijk zaterdag ook een ochtendje moesten schoonmaken en een bootje weg moesten brengen. Vrijdag was het lekker weer en dus besloten wij om te gaan zwemmen in één van de vele wateren bij ons in de buurt. Wij besloten om bij de "Maanberg" onze handdoeken neer te leggen en wat te gaan zwemmen. Het water was nog wel wat fris maar als je uit de wind ligt ging het best.

Wij zijn klaar om aan onze laatste weken te beginnen en zien jullie volgende week!

Groetjes,

Rick en Martijn

1. Bea:
    1 juli 2018
    Aan Martijn zijn haren kun je zien dat jullie al een tijdje niet bij de kapper zijn geweest :-) Veel plezier en werkse de laatste 2 weken en veel groetjes van het thuisfront.
  2. Marijke Koelewijn:
    3 juli 2018