Buitenland stage in Zweden: Week 5

17 juni 2018 - Loftahammar, Zweden

Beste lezers,

Dit was al weer de vijfde week van onze stage. Het gaat al ontzettend hard en voor dat we het weten zitten we al op de helft van onze stage in Zweden. Nou ja, over de helft want we moeten nog maar 4 weken. Dit is een goed teken want dat betekend dat wij het erg naar ons zin hebben.

Week 5 was een week waar veel verschillende werkzaamheden hebben ondergaan. We hebben wat geklust aan huisjes, we hebben leuke locaties bezocht voor onze tourist guide en ook op het kantoor gezeten.

Maandag zijn wij samen wezen schilderen. Dat komt omdat er een huisje verbouwd werd en waar wij mee moesten helpen op deze in orde te kunnen maken.

Dinsdag hebben wij vooral op kantoor gezeten en aan onze opdrachten gezeten, beide voor school en voor het bedrijf. Omdat wij bezig zijn met het opzetten van een tourist guide en ons contactpersoon nu een weekje hier was, hebben wij samen met hem ge-brainstormed over hoe wij dit gaan aanpakken, wat we al hebben en wat de planning is. De laatste maand moeten wij daarom goed spenderen om deze voor het einde af te ronden.

Woensdag was één van de weinige dagen waar de taken van ons gesplitst waren. Martijn mocht een ochtendje op de tourist office spenderen en ik mocht naar Vastervik rijden om wat inkopen te doen voor een huisje die verhuurd werd. Er was een hoop nodig en kon daarom maar net in de auto.

Donderdag en Vrijdag hebben Martijn en ik onze dag besteed aan het schoonmaken van huisjes en hebben we gewerkt aan de opdrachten die wij moeten voltooien.

Al met al was dit een leuk productieve week en wij kijken uit naar de resterende weken van onze stage!

Martijn en Rick

1. Bea:
    17 juni 2018
    Ha Rick en Martijn, fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben en daar veel leren. Groeten aan allemaal daar! Ik kijk uit naar jullie volgende blog.
  2. Nick Dupon:
    19 juni 2018
    Zoude jullie A.U.B. niet zo een moeilijk taal keuze willen gebruiken. Dan blijft het ook nog leuk voor mensen zo als ik ;P! voor de rest klinkt het allemaal erg gezellig!
  3. Marijke Koelewijn:
    25 juni 2018