Buitenland stage in Zweden: Week 6

24 juni 2018 - Loftahammar, Zweden

Zo week 6 zit er ook al weer op. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel hier. Deze week hebben we weer genoeg dingen gedaan en meegemaakt.

We moesten weer een aantal spulletjes hebben voor het bedrijf. Daarom moesten Rick en ik even naar Västervik rijden en naar verschillende bouwmarkten toe om wat spullen te halen. We moesten bijvoorbeeld een nieuwe pomp halen want de hottub was namelijk kapot en de moest gemaakt worden zodat de klanten de hottub weer kunnen gebruiken. Omdat we naar Västervik toe moesten rijden konden we veel van de natuur van Zweden zien. En dat vinden we allemaal heel mooi om te zien. Soms kan je ook nog wilde dieren spotten zoals elanden, herten, wolven en konijnen.

Deze week hebben we ook veel op kantoor gezeten. Op kantoor hebben we aan onze school opdracht gewerkt maar ook aan de opdracht die we van ons stagebedrijf hebben gekregen. Deze week kwam er ook een nieuw iemand bij ons werken. Gelukkig kon ook hij goed Engels.

Deze week was ook nog een speciale week want deze week was er namelijk Midsommer in Zweden. Dit is een hele bekende feestdag in Zweden. Ze vieren dan het begin van de zomer. Op deze feestdag wordt er veel gedanst en gefeest. Ze vieren deze feestdag voornamelijk met je eigen familie.

We hebben dit weekend ook nog even boodschappen gedaan bij de Lidl in Västervik. En we hebben dit weekend ook nog even geholpen met verhuizen. De eigenaar van ons stagebedrijf gaat namelijk verhuizen. En we hebben even geholpen met alle spullen vervoeren naar het andere huis.

We hebben deze week ook nog veel WK voetbal gekeken. Deze week was zeker weer geslaagd. En morgen begint week 7 alweer. Nog maar 3 weekjes en dan is de stage alweer voorbij en gaan we weer terug naar Nederland.

Groetjes,

Martijn & Rick

1. Bea:
    24 juni 2018
    Jullie ook lekker gefeest jongens?
  2. Harald:
    24 juni 2018
    Leuke blog, jongens!
  3. Marijke Koelewijn:
    25 juni 2018
    Nog maar een paar weekjes... geniet ervan!
  4. Martina:
    1 juli 2018