Buitenland stage in Zweden: Week 2

27 mei 2018 - Loftahammar, Zweden

Deze week was een special week voor ons. Ons stage bedrijf wil natuurlijk steeds groter en populairder worden. Daarom hebben ze een eigen camping gekocht. Onze stagebegeleider heeft een camping gekocht in Zweden. Hierdoor krijg je meer klanten en kan je natuurlijk ook meer verdienen met het bedrijf.

De camping ligt op een eiland genaamd Öland. Dat is ongeveer twee en een half uur rijden waar we normaal overnachten. 1 van onze begeleiders vroeg of we konden komen helpen op de camping. Dat leek ons wel een goed idee. Dus we gingen er maandag naar toe en we gingen vrijdag weer terug. We kregen een eigen slaapplek daar, dus dat was allemaal goed geregeld.

Op deze camping krijgen we allemaal verschillende dingen te zien wat je moet doen als je een eigen bedrijf hebt. Rick en ik willen later misschien een eigen bedrijf gaan beginnen. En onze stagebegeleider liet het allemaal zien wat je ervoor moet doen. Dus we hebben veel verschillende dingen geleerd.

Natuurlijk moesten ook een paar klusjes gebeuren zoals schoonmaken, grasmaaien en we hebben nog in een golfkarretje gereden. Dat vonden we ook wel leuk om te doen. Op de camping was ook een oude schuur. Deze schuur was lang niet meer opgeruimd door de vorige eigenaren. Daarom mochten we het slopen en renoveren.

Het was erg gezellig op de camping. We hebben ook nog gebarbecued samen met de stage begeleider en de familie. En nog met ze alleen gevoetbald. We hebben ook nog met ze alle de Champions League finale gekeken (voetbal). Dus deze week was zeker geslaagd.

We hebben ook deze week uitstekend weer gehad. We dachten dat Zweden niet heel goed weer had, maar tot nu toe hebben we constant goed weer gehad, ongeveer rond de 27 graden en geen wind. Dus dat is zeker een voordeel.

We zijn benieuwd wat we nog allemaal gaan meemaken in de andere 8 weken.

Groetjes,

Martijn Sonneveld

Rick Kerklaan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke Koelewijn:
    29 mei 2018
    Wat een leuke week! Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen.