Buitenland stage in Zweden: Week 3

3 juni 2018 - Loftahammar, Zweden

In week drie hebben we hard gewerkt aan het creëren van een tourist guide. Dit willen wij gebruiken om zo de klanten en toeristen te informeren en te helpen leuke activiteiten te bezoeken. Dit doen wij door het bezoeken van leuke locaties zoals natuurreservaten, safari's en strandjes. Door onze belevingen in het krantje te zetten, kunnen wij de klanten een eerlijke kijk geven. Verder wordt het krantje gevuld met tips en mooi fotografisch materiaal om de verhalen te versterken.

Naast het bezoeken van deze mooie locaties en het werken aan het krantje hebben we uiteraard ook de vereiste taken in het bedrijf uitgevoerd. Onder andere het schoon maken van huisjes, grasmaaien en zelfs wat administratieve taken. Dit is ontzettend leuk want dit geeft ons een unieke kijk in het bedrijf en hoe verschillende dingen worden aangepakt en geregeld.

Ook hebben wij het stadje Vastervik bezocht. Dit ligt ongeveer 45 minuten onder Loftahammar. Hier hebben wij de Lidl bezocht om zo grote inkopen de doen. Daarnaast hebben we ook een tripje gemaakt door de wasstraat omdat de auto nogal vies was geworden door de stoffige omstandigheden waar de auto altijd geparkeerd staat.

Kort samengevat was het een uitstekende en leerzame week waar we veel hebben gedaan vooral naar ons zin hebben gehad. Wij kijken uit naar de aankomende weken.

1. Marijke Koelewijn:
    6 juni 2018
    Wat een leuke opdracht! Zien jullie zelf ook weer heel veel.
  2. Bea:
    16 juni 2018
    Hartstikke leuk jongens, leuk voor anderen om te lezen hoe veel jullie leren en doen en hoe leuk jullie het daar hebben!